Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги помагайте
    Изчетох цялата тема и отново не разбрах на 100% коя букса къде трябва да се сложи. В момента са включени така както са на снимката. Изглежда си има всичко необходимо, бушоните до филтъра също са там. Остава само да свържа буксите правилно и след това да ходя на диагностика. Благодаря предварително
    Attached Files
    Last edited by sharrrk; d.m.y г., 16:23.
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 12.2002 - 115 hp

    Comment


    • Ако ти не можеш сам да провериш, дали всичко е налично и свързано, както трябва, закарай колата на някой жичкаджия, покажи му схемата по-горе и той за не повече от 30 минути ще ти каже дали всичко е на 100% правилно свързано и готово.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Проблема е, че ходих на няколко сервиза, където правят алфи и на "жичкаджия" и никой не е чувал за тази екстра. Дори бях в официалния сервиз на фиат и алфа в Бургас и те не знаят за този калорифер. И стана ясно, че на никой не му се занимава с този проблем. Въпроса е ако някой, който има същата кола, като тази от подписа и го е подкарал да каже как са наредени при него и да си ги направя аз. След това да отида при човек, който само активира калорифера с програмата.
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 12.2002 - 115 hp

        Comment


        • Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
          Колеги помагайте
          Изчетох цялата тема и отново не разбрах на 100% коя букса къде трябва да се сложи. В момента са включени така както са на снимката. Изглежда си има всичко необходимо, бушоните до филтъра също са там. Остава само да свържа буксите правилно и след това да ходя на диагностика. Благодаря предварително
          Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
          Проблема е, че ходих на няколко сервиза, където правят алфи и на "жичкаджия" и никой не е чувал за тази екстра. Дори бях в официалния сервиз на фиат и алфа в Бургас и те не знаят за този калорифер. И стана ясно, че на никой не му се занимава с този проблем. Въпроса е ако някой, който има същата кола, като тази от подписа и го е подкарал да каже как са наредени при него и да си ги направя аз. След това да отида при човек, който само активира калорифера с програмата.
          Откачи буксата от кората и я включи на средното гнездо.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
            Колеги помагайте
            Изчетох цялата тема и отново не разбрах на 100% коя букса къде трябва да се сложи. В момента са включени така както са на снимката. Изглежда си има всичко необходимо, бушоните до филтъра също са там. Остава само да свържа буксите правилно и след това да ходя на диагностика. Благодаря предварително

            КОлега виж пост 97 ТУК там съм го описал и показал със много снимки,но за съжаление не работи,мислих че е прорабоили но преди 2 3 дни беше 0 гр и не проработи.

            Активиран ми е софтуерно но пак неще,сега съм решил да сложа по едно диодче на всяка двойка кабели и да гледам как ще работи ако въобще работи!
            Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 20:02. Основание: линк
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
              КОлега виж пост 97 ТУК там съм го описал и показал със много снимки,но за съжаление не работи,мислих че е прорабоили но преди 2 3 дни беше 0 гр и не проработи.

              Активиран ми е софтуерно но пак неще,сега съм решил да сложа по едно диодче на всяка двойка кабели и да гледам как ще работи ако въобще работи!
              Дали наистина са наредени правилно при теб. Въпроса е, че при мен сините букси са 3, а при теб на снимката се виждат само 2 Дали трябва тази, която е включена да отпадне или не?
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 12.2002 - 115 hp

              Comment


              • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Aз ще си чакам клипа при зададените условия.

                Стило, 147 или 156 все е такова положението. Кора не кора ... все тая.

                На -10гр. може да минеш 100км с пуснато парно и лежерно каране и стрелката няма да ковне на 90гр. Сигурно щото на и на 3те ми коли термостата е бил за смяна
                При външна температура 3гр. и парно почти до края, защото стъклото беше доста потно и не виждах, вината беше на кучето- не изпълни командата да не диша за 5 мин.
                При скорост до 60 км/ч колата достигна 90гр по уреда на 12-та минута, пробег около 6 километра, равен терен, без да спирам.
                снимки няма защото карам при сложни условия и е невъзможно да снимам.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Като спазиш условията, тогава ще говорим:
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Убу , направи ми клип на -10 околна. Първо палене. Да ти отлепи стрелката, пусни парното на макс и пак ще си говорим.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Като спазиш условията, тогава ще говорим:
                    Как реши , че искам да говорим.
                    Това е моята кола. Другите как загряват и дали въобще загряват не ме касае
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Аз също съм афектиран от незагравянето на тия коли и потвърждавам, ако ще и 300км. да направиш при -10 няма да закове на 90г. освен ако не спреш парното вътре.
                      Мисля си дали да не демонтирам охладителния радиатор за зимата, сигурно тежи 10-15кг. с течноста, само вдига разхода и заема място
                      156 Sportwagon 02'

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Как реши , че искам да говорим.
                        Това е моята кола. Другите как загряват и дали въобще загряват не ме касае

                        Да е, що ли се хабя да ти отговарям.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                          Да е, що ли се хабя да ти отговарям.
                          Вече се изхаби два пъти , сори.
                          Онзи ден една от бензиновите запалена на място не загря близо 5- 6 мин. Всичко и е изправно.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
                            Дали наистина са наредени правилно при теб. Въпроса е, че при мен сините букси са 3, а при теб на снимката се виждат само 2 Дали трябва тази, която е включена да отпадне или не?
                            Колега не знам какво си чел в темата но на снимката се вижда че разклонителя си седи. Като го махнеш ще си имаш 3 букси с 3 гнезда
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                              Колега не знам какво си чел в темата но на снимката се вижда че разклонителя си седи. Като го махнеш ще си имаш 3 букси с 3 гнезда
                              Въпроса е, че имам 5 букси. На снимките от 97-ми пост виждам само 2 сини, а моите са 3. Може да не ми става ясно как трябва да са от обясненията, защото работя и се развивам в съвсем друга сфера от автомобилите. Първото, което направих е да потърся електротехник и сервизи, които работят с италиански автомобили, но ме гледаха все едно говоря за технически технологии. Затова направих тази снимка в добро качество и ги номерирах за да ми обясните по-лесно как трябва да са.
                              Трябва ли местата на Букса 1 и Букса 3 да бъдат разменени?
                              И също дали Букса 4 и 5 да заемат останалите две гнезда?
                              http://media.snimka.bg/s1/4052/034347272-big.jpg?r=0
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 12.2002 - 115 hp

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
                                Въпроса е, че имам 5 букси. На снимките от 97-ми пост виждам само 2 сини, а моите са 3. Може да не ми става ясно как трябва да са от обясненията, защото работя и се развивам в съвсем друга сфера от автомобилите. Първото, което направих е да потърся електротехник и сервизи, които работят с италиански автомобили, но ме гледаха все едно говоря за технически технологии. Затова направих тази снимка в добро качество и ги номерирах за да ми обясните по-лесно как трябва да са.
                                Трябва ли местата на Букса 1 и Букса 3 да бъдат разменени?
                                И също дали Букса 4 и 5 да заемат останалите две гнезда?
                                http://media.snimka.bg/s1/4052/034347272-big.jpg?r=0
                                Изключи букси 1,2 и 3 и махни букси 1 и 2 заедно с гнездото за 3.
                                Включи букса 3 в гнездо 1, букса 4 в гнездо 2 и букса 5 в гнездо 3.
                                Те това е свързването.
                                После софтуерна активация.
                                Last edited by myato; d.m.y г., 20:49.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X